2010. augusztus 22., vasárnap

Fogatlanul

Tegnap is voltunk úszni, sőt merültünk is! De a nap szenzációja nem csak ez volt. Mielött ráadnám Hangára az úszópelust, a wc fölé szoktam tartani az öltözőben, mint otthon is peluscseréknél. Ilyenkor mindig van egy kis vagy nagy adag pisi. Na, most elég szépen teljesített a kistündér. Közben bejött egy anyuka mögöttünk, és mikor megfordultam (mert hát nem zártam be a wc ajtót...nem volt már rá kezem) az anyuka el volt hülve, hogy mennyi idős és hogy tényleg pisilt? Hirtelen meglepődtem, mert nekem meg természetes volt, hogy ha leveszem a pelust, akkor ez van. :) De nagyon jól esett az elismerés, még ha csak hangsúly és arcjáték volt is, be kell vallanom.

Apa bevallása szerint ez a kép 20 másodperccel elalvás elött készült.....látva, hogy Hanga mennyire oda van Apáért, én ezt el is hiszem neki :)

Vigyormanó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése